wtorek, 14 lutego 2017

Skarby z Mediolanu. Treasures from Milan.

             No i jestem! Pierwsze targi za mną... targi bardzo udane, pełne wrażeń i emocji. Chociaż pamiętam, że pisałam, że te targi to chyba jednak nie dla mnie, to już dwa dni po powrocie z Mediolanu wiem, że za rok tam wrócę. Poznałam mnóstwo fantastycznych osób pełnych życzliwości i podziwu dla tego, co tworzę, zdobyłam nowych przyjaciół, nowe doświadczenia. Tak, to były zdecydowanie dwa bardzo pozytywne dni, które zmotywowały mnie do dalszej pracy. Zobaczyć iskierki zachwytu w oczach osób, które oglądały moje prace to chyba najlepsza zapłata za wysiłek włożony w przygotowania.Podczas targów poznałam równeż Agnieszkę Krasicką, która swoją wizytą sprawiła mi nieopisaną przyjemność. Oczywiście nie obyło się bez zakupów, bo jak tu przejść obojętnie obok porcelany Elizabeth Causeret...

Here I am back from Milan. Two days full of emoions are already behind me. Although I wrote in one of my previous posts that such shows are not for me only two days after Miniaturitalia I already know that I will exhibit there again next year. During the two show days I met a lot of fantastic people that came to my table to see my miniatures and express their admiration, I made new friends and got new experience. Yes, they were surely very positive days and they motivated me to work even harder. Of course, I've done some shopping, too. Many days before the show I already knew that I would buy something from Elizabeth Causeret... some vases for my Victorian dollhouse.

Trzy muszkieterki -  ja i moje wspaniałe i zawsze uśmiechnięte towarzyszki
Me and my wonderful friends with whom I divided my table



Spotkanie z Agnieszką Krasicką https://smalldreamspoland.blogspot.com/

A tutaj moje skarby z Mediolanu
And here are my treasures from Milan

Pottery Miniart Italy

                                                           Elizabeth Causeret France



Caterina Milella Italy

Ramki/ Frames  MiniRoby Italy

I na koniec cudowny prezent od Cateriny Milella - postarzana mapa Afryki do mojej wiktorianskej biblioteki.
And here is a wonderful gift from Caterina Milella - a weathered map of <africa for my Victorian library




8 komentarzy:

  1. Ciesze się ze Polki ruszają, tak udanie, na podbój miniaturowego świata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Felicidades!!! Tu trabajo merece ese reconocimiento, me alegro de que disfrutaras :)

    OdpowiedzUsuń
  3. thank you for sharing !
    beautiful miniatures
    hugs

    OdpowiedzUsuń
  4. Que maravilla poder estar con los amigos,traer verdaderos tesoros y seguro que triunfar en la feria,tenías una mesa preciosa!!!
    Me ha encantado ponerte cara!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękna ta mini ceramika

    OdpowiedzUsuń